InteLLigence
 

 photo
Γεώργιος Χαλκιαδάκης
Θέση: Αναπληρωτής Καθηγητής
Γραφείο: 141.A31
Τηλέφωνο: +30-28210-37208
Φαξ: +30-28210-37542
Email: gehalk   at intelligence.tuc.gr
Προσωπική Σελίδα: http://www.intelligence.tuc.gr/~gehalk

Μικρό Βιογραφικό

Ο Αναπληρωτής Καθηγητής Γεώργιος Χαλκιαδάκης εργάζεται στο Πολυτεχνείο Κρήτης στη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών από το Μάρτιο του 2011. Η Διδακτορική του Διατριβή (University of Toronto 2007), ήταν υποψήφια για το IFAAMAS Victor Lesser Distinguished Dissertation Award. Η έρευνά του επικεντρώνεται στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) - και πιο συγκεκριμένα στην λήψη αποφάσεων υπό αβεβαιότητα, στην μηχανική μάθηση σε πολυπρακτορικά περιβάλλοντα, στην αλγοριθμική θεωρία παιγνίων, και στην ανάπτυξη λύσεων ΤΝ για πλειάδα πρακτικών προβλημάτων και εφαρμογών (όπως το Έξυπνο Δίκτυο Ηλεκτροδότησης). Ο Γ.Χ είναι συν-συγγραφέας του μεταπτυχιακού επιπέδου επιστημονικού βιβλίου “Computational Aspects of Cooperative Game Theory” (Morgan and Claypool, 2011). Είναι επίσης συν-συγγραφέας τριών κεφαλαίων σε επιστημονικά βιβλία (συλλογές), και πάνω από 50 επιστημονικών άρθρων δημοσιευμένων σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Έχει υπάρξει μέλος της Επιτροπής Επιμελητών Έκδοσης (Editorial Board) του κορυφαίου περιοδικού JAIR (Journal of Artificial Intelligence Research), και έχει διατελέσει μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής πολλών κορυφαίων συνεδρίων και κριτής σε πληθώρα κορυφαίων επιστημονικών περιοδικών των τομέων ενδιαφερόντων του. Από τον Μάρτιο του 2018 είναι Αντιπρόεδρος του ΔΣ (Board of Directors) του European Association for Multi-Agent Systems (EURAMAS), ενώ μεταξύ Ιανουαρίου 2015 και Δεκεμβρίου 2018 διατελούσε Γενικός Γραμματέας της Ελληνικής Εταιρείας Τεχνητής Νοημοσύνης (ΕΕΤΝ). Τέλος, ο Γ.Χ. έχει συμμετάσχει με διάφορους ρόλους σε πολλά ερευνητικά έργα. Περισσ

Εκπαίδευση

  • 2007: Διδακτορικό Δίπλωμα στην Επιστήμη Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Τορόντο Καναδάς
  • 1999: Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Επιστήμη Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Κρήτης
  • 1997: Πτυχίο Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Κρήτης

Διδασκαλία

    Προπτυχιακά Μαθήματα

    • ΠΛΗ 517: Πολυπρακτορικά Συστήματα
      Περγραφή
      Χαρακτηριστικά και τύποι πρακτόρων. Πολυπρακτορικά συστήματα και αλληλεπιδράσεις πρακτόρων. Σχέση με Θεωρία Παιγνίων και Τεχνητή Νοημοσύνη. Έμφαση σε "οικονομικά σκεπτόμενους" (rational utility maximizers) πράκτορες. Έμφαση σε πολυπρακτορικά συστήματα και αλληλεπιδράσεις πρακτόρων. Έμφαση σε συλλογιστικές διαδικασίες που χρησιμοποιούν Θεωρία Χρησιμότητας (Utility Theory), Λήψη Αποφάσεων υπό Αβεβαιότητα (Decision Theory) και Θεωρία Παιγνίων. Προτιμήσεις, συναρτήσεις ωφέλειας, μεγιστοποίηση οφέλους, οικονομικο-κεντρική λογική (rationality). Στρατηγική λήψη αποφάσεων. Στατικά και επαναλαμβανόμενα στρατηγικά παίγνια. Κατάσταση ισορροπίας Nash, Pareto-βέλτιστες λύσεις, και άλλες έννοιες παιγνιο-θεωρητικών λύσεων. Επιλογή μεταξύ καταστάσεων ισορροπίας. Κατανεμημένη λύση προβλημάτων. Δημιουργία συνασπισμών από συνεργατικούς και μή πράκτορες. Εφαρμογές δημιουργίας συνασπισμών (ηλεκτρονικό εμπόριο, τηλεπικοινωνιακά δίκτυα, αποκεντροποιημένη αγορά ενέργειας και έξυπνο ηλεκτρικό δίκτυο). Εμπιστοσύνη και Φήμη Πρακτόρων. Διαπραγματεύσεις. Δημοπρασίες και Σχεδίαση Μηχανισμών. Εφαρμογές δημοπρασιών και σχεδίασης μηχανισμών (ηλεκτρονικές δημοπρασίες, δημοπρασίες για διαφημιστικό χώρο σε σελίδες περιγραφής αποτελεσμάτων αναζήτησης). Μοντελοποίηση αντιπάλων και μάθηση σε παίγνια. Σχέσεις με Μηχανική Μάθηση. Αντιμετώπιση αβεβαιότητας. Εφαρμογές πολυπρακτορικών συστημάτων: πράκτορες σε τηλεπικοινωνιακά/ad-hoc ασύρματα/peer-to-peer δίκτυα, πράκτορες σε δίκτυα αισθητήρων, πράκτορες στο έξυπνο δίκτυο ηλεκτροδότησης.
      Σύνδεσμος στον Ιστοχώρο Μαθημάτων: Πολυπρακτορικά Συστήματα
    • ΠΛΗ201: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Πληροφοριακών Συστημάτων
      Περγραφή
      Το μάθημα παρουσιάζει μία εισαγωγή σε βασικές αρχές για ανάλυση απαιτήσεων, σχεδιασμό και υλοποίηση μεγάλων εφαρμογών λογισμικού χρησιμοποιώντας μεθόδους και πρότυπα οντοκεντρικής μοντελοποίησης και ανάπτυξης. Επισκόπιση της μεθοδολογίας ανάπτυξης λογισμικού. Ανάλυση απαιτήσεων, σχεδιασμός, testing, συντήρηση. Εξαγωγή απαιτήσεων, ανάλυση, καταγραφή, στόχοι, πρωτότυπα, use cases. Μοντελοποίηση, οντοκεντρικές μεθοδολογίες μοντελοποίησης, γλώσσες μοντελοποίησης, UML. Mοντελοποίηση δομής, συμπεριφοράς, δραστηριοτήτων, καταστάσεων, περιορισμών σε UML. Επεκτασιμότητα της γλώσσας. Μεθοδολογίες ανάπτυξης, waterfall models, το μοντέλο της rational, agile methodologies. H μεθοδολογία ICONIX. Μεθοδολογίες επισκόπισης απαιτήσεων, σχεδιασμού, λεπτομερούς σχεδιασμού. Μοτίβα ανάπτυξης οντοκεντρικών συστημάτων όπως observer, decorator, factory και άλλα. Το μάθημα περιλαμβάνει ανάπτυξη προχωρημένων εφαρμογών σε java όπως εφαρμογές με threads, exceptions, files, event processing, και διαπροσωπιών (user interfaces).
      Σύνδεσμος στον Ιστοχώρο Μαθημάτων: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Πληροφοριακών Συστημάτων

    Μεταπτυχιακά Μαθήματα




Χρηματοδότηση